wtorek, 12 czerwca 2012

Spaghetti, czyli moja nowa książka nr 1 :)


Podczas ostatniego weekendu kupiłam najcudowniejszą książkę kucharską świata! Początkowo myślałam, że na półce z książkami widzę opakowanie makaronu, ale okazało się, że "Spaghetti"* to książka autorstwa Carli Bardi. Można w niej znaleźć fantastyczne fotografie, ciekawe informacje i ponad 130 przepisów. Przyznam jednak, że zauważyłam ją na półce, dzięki fantastycznie wystylizowanej okładce.
Możecie się spodziewać, że na blogu pojawią się inspiracje właśnie z tej książki :)


*W Polsce książka ta została wydana przez Wydawnictwo Olesiejuk. Można znaleźć ją na stronie internetowej wydawnictwa.
http://www.olesiejuk.pl/zobacz/single/spagetti-ponad-130-przepisow-carla-bardi.html

A.

1 komentarz:

  1. mniam :D poproszę o przepisy bo jestem bardzo makaroniara:D

    OdpowiedzUsuń