piątek, 18 maja 2012

Nowa deska do krojenia? I to jaka! Myszowata :D

Witam :) Muszę się czymś pochwalić. Nie jest to tym razem żaden wyczyn kulinarny, ale prezent jaki otrzymałam od mojego mężczyzny. Otóż Marcin własnoręcznie (!) zrobił dla mnie deskę do krojenia (!). W kształcie serca (!), a do tego z motywem myszy (!) Jeszcze nigdy nie byłam pod takim wrażeniem jego stolarskich zdolności ;D

Jestem zdania, że w kuchni nigdy dosyć fajnych gadżetów, dlatego prezent od razu zdobył moje serca. Zwłaszcza, że dostałam moją myszowatą deskę zupełnie bez okazji :)

A tak przy okazji, czy wiecie, że niektóre rodzaje drewna mają działanie antybakteryjne? Dzięki temu drewniane deski do krojenia są nie tylko bardziej ekologiczne, ale też bardziej higieniczne od innych.

Z myszowatymi pozdrowieniami,

Asia-chwalipięta :)

2 komentarze:

  1. Wow! Pogratulować tylko zdolności stolarskich :) Piękny prezent :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekażę, przekażę :) Marcin już jakiś czas czekał, aż w końcu wrzucę jego dzieło na bloga :)

    Pozdrawiam :*

    A.

    OdpowiedzUsuń